شرایط اقامت انگلستان سرمایه گذاری

ثبت شرکت در انگلستان به همراه اقامت دائم
برای سرمایه گذاران خارجی در کشور انگلستان با امکان تاسیس شعبه شرکتهای خارجی و شرکت تجاری با سرمایه گذاری 200.000 پوند و سرمایه گذاری 1.000.000 پوند

1 – با تاسیس شعبه شرکتهای خارجی در لندن .
2 – با سرمایه گذاری 200.000 پوند.
3- با سرمایه گذاری 1.000.000 پوند.

اقامت در کشور انگلستان

مدیران تام اختیار نمایندگی شرکت خارجی میتوانند از طریق وکیل انگلیسی بر اساس قانون اداره مهاجرت انگلستان درخواست اقامت بدهند .


برای سرمایه گذاری 200.000 پوند باید یک طرح تجاری ارائه داده شود که نشان دهد با شرکت تجاری می تواند پیشرفت مثبت داشته باشد.

برای سرمایه گذاری 1.000.000 پوند باید مقدار750.000.00 سهام از بورس لندن واز سهام شرکت های دولتی خریداری کند ومانده 250.000.00 به دلخواه سرمایه گذاری کنند.

همه کارهای اقامت انگلستان در کشور انگلستان توسط وکیل انگلیسی به پایان می رسد.

برنامۀ مهاجرت از طریق سرمایه گذاری انگلستان، جهت جذب کردن سرمایه گذاران برگزیده وخانواده شان، در سال ۱۹۹۴ توسط دولت این کشور طراحی شد. متقاضیان میتوانند با سرمایه گذاری قابل توجهی شامل شرایط این برنامه بشوند.

این برنامه (Tier 1) به سرمایه گذاران اجازه ورود به انگلستان را، برای مدتی که بستگی به سطح سرمایه گذاری دارد، می دهد.
پس از زمان مقررقانونی، متقاضی می تواند ویزای خود را تجدید یا درخواست اقامت دایم نماید.

از آوریل ۲۰۱۱، آژانس مرزی بریتانیا، گزینه های متفاوت سرمایه گذاری با سه سطح مختلف سرمایه گذاری اعلام کرده است.
فرق این برنامه با سطوح مختلف سرمایه گذاری وبرنامه ای که سابقأ در دسترس بود، به این منظور است که متقاضیان با دارایی بالا بتوانند هرچه سریع تراقامت دائم خود را بدست آورند.
برای استفاده از برنامۀ مهاجرت از طریق سرمایه گذاری انگستان، شما باید یکی ازگزینه های مالی سرمایه گذاری زیر را داشته باشید:

دارایی خالص شخصی سرمایه گذاری
۲،۰۰۰،۰۰۰ £ پوند ۱،۰۰۰،۰۰۰ £ پوند
۱۰،۰۰۰،۰۰۰ £ پوند ۵،۰۰۰،۰۰۰ £ پوند
۲۰،۰۰۰،۰۰۰ £ پوند ۱۰،۰۰۰،۰۰۰ £ پوند

معیارهای دیگر شامل :

• به جز کسانی که کار تجاری خود را راه انداخته اند، متقاضیان باید بدون اشتغال به هرنوع کاری، قادر به پرداخت هرگونه خرجهای مربوط به زندگی و مسکن خود و خانوادشان باشند.

• اقامت فیزیکی و زندگی در انگلستان اجباری است. متقاضی باید ۷۵٪ وقت خود را، که معادل ۹ ماه در سال می باشد، در این کشور بسر ببرد.

2216