با زندگی در این شهرها پول دریافت می‌کنید

شاید برایتان عجیب و یا خیلی غیرقابل باور باشد،‌ ولی واقعاً با زندگی کردن در این شهرها پول دریافت می‌کنید! هرکدام از این شهرها بنا به دلایل و اهدافی، به افرادی که در آن زندگی کنند پول پرداخت می‌کنند. در ادامه بعضی از آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

❗️کاندلا | ایتالیا
این شهر که در نواحی جنوبی ایتالیا قرار دارد، روزگاری به خاطر خیابان های شلوغ و گردشگرانش به «ناپل کوچک» معروف بود و گفته می‌شود حدود ۸هزار نفر در آن زندگی می‌کردند. اما امروز تعداد ساکنانش به ۲۷۰۰ نفر رسیده. همین امر مسئولان این شهر را نگران کرده و به‌عنوان چاره تصمیم گرفتند تا به هرکس که دراین شهر زندگی کند ماهانه مبلغ ۲۰۰۰ یورو پرداخت کنند تا شهر کاندلا مجدداً به دوران شکوه و شلوغ خود بازگردد.

❗️پنگا | اسپانیا
اینجا منطقه‌ای کوچک در شرق اسپانیا است. دولت اسپانیا تصمیم گرفته به منظور تقویت اقتصاد اینجا و جذب جوانان به این منطقه، به زوج‌هایی که تصمیم‌ بگیرند در اینجا زندگی کنند ۳۰۰۰ یورو پرداخت کند.

❗️دیترویت | میشیگان
این شهر در قدیم شکوه بیشتری داشت و شهری پیشرفته محسوب می‌شد. ولی امروزه تقریبا خالی از سکنه شده و توان خود را هم از دست داده است. مسئولین این شهر بیان کرده‌اند که به افراد مختصصی که تصمیم بگیرند در این شهر زندگی کنند، مبلغ ۲۵۰۰ دلار پرداخت می‌کنند.

❗️آلاسکا
آیا با زندگی در مکانی با زمستان های یخبندان و زمین های تهی از جمعیت مشکلی ندارید؟ پس هر چه زودتر به سمت آلاسکای زیبا حرکت کنید! چراکه شهروندان این شهر هر ساله تقریبا ۲۰۰۰ دلار از مقامات آلاسکا در ازای زندگی در این شهر دریافت می کنند.

❗️جزیره Pitcairn | اقیانوس آرام جنوبی
با زندگی در این جزیره پول دریافت نمی‌کنید، ولی ساکنین آن به شما یک زمین می‌دهند. گفته می‌شود این جزیره فقط ۵۰ نفر جمعیت دارد و کاملاً بکر است. تا حدی که در آن فقط یک مغازه وجود دارد و آن هم فقط ۳ روز در هفته باز است. اگر خرید خاصی داشته باشید، نزدیک‌ترین مقصد به شما نیوزیلند است که حدود ۳۰۰۰ مایل با آن جا فاصله دارد.

1976