آغاز صدور ویزای فرودگاهی جمهوری آذربایجان

براساس تفاهم نامه مشترک بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان، از امروز جمعه 25 اسفند اتباع ایران در سفرهای هوایی به جمهوری آذربایجان نیازی به مراجعه به نمایندگی های این کشور در ایران ندارند و می توانند روادید خود را هنگام ورود به جمهوری آذربایجان در فرودگاه های بین المللی این کشور دریافت کنند.

❗️براساس تصمیم دولت جمهوری آذربایجان از امروز روادید فرودگاهی به اتباع جمهوری اسلامی ایران در فرودگاه های بین المللی این کشور صادر می شود.

❗️به گزارش ایرنا ، «جواد جهانگیرزاده» سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان روز جمعه ضمن اعلام این خبر گفت: به دنبال دیدار روز پنجشنبه دکتر ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با رئیس جمهوری آذربایجان ، وزارت امور خارجه این کشور در یادداشت رسمی به سفارت جمهوری اسلامی ایران ، اعمال صدور روادید فرودگاهی برای اتباع جمهوری اسلامی ایران هنگام ورود به فرودگاه بین المللی باکو و دیگر فرودگاه های بین المللی جمهوری آذربایجان را اعلام کرد.

❗️جهانگیرزاده افزود: براساس این یادداشت ، این تصمیم از امروز جمعه 25 اسفند اجرایی است و اتباع ایران در سفرهای هوایی به جمهوری آذربایجان نیازی به مراجعه به نمایندگی های این کشور در ایران ندارند و می توانند روادید خود را هنگام ورود به جمهوری آذربایجان در فرودگاه های بین المللی این کشور دریافت کنند.

3671