مهاجرت سرمایه گذاری به انگلستان

در کل سرمایه گذاری در انگلستان از طریق واحد پول این کشور امکان پذیر می باشد که حداقل مدت 3 ماه این سرمایه می بایست در یکی از بانک های مورد تایید انگلستان بماند. البته بعد سرمایه مورد نیاز برای مهاجرت فرد باید مدرکی که نشان دهد که تا حدود زبان انگلیسی را می داند. که در صورت تکمیل بودن مدارک به فرد ابتدا یک ویزای 3 ساله داده می شود که فرد بتواند یک کسب و کار در کشور انگلستان راه اندازی کند .

همواره کشور انگلستان به خاطر اقتصاد قوی و ثابتی که در این امر دارد در اقتصادی جهان نقش مهمی ایفا کرده است که منجر به سرمایه گذاری سرمایه داران در این کشور شده.

راه و روش های سرمایه گذاری در انگلستان

در کل سه نوع ویزای سرمایه گذاری برای انگلستان وجود دارد که ماهیت آن ها یکی می باشد اما نسبت به شرایط افراد می تواند اسان و یا سخت باشد که این ویزاها را برای شما شرح خواهیم داد :

  • ویزای سرمایه گذاری ۵۰ هزار پوندی
  • ویزای سرمایه گذاری ۲۰۰ هزار پوندی
  • ویزای سرمایه گذاری ۱ میلیون پوند

 

ویزای سرمایه گذاری ۵۰ هزار پوندی

این سرمایه گذاری مختص کسانی است که در کشور انگلستان مدرک تحصیلی دانشگاهی خود را اخذ کرده باشند که هدف دولت انگلستان از این کار تبدیل ویزای تحصیلی به اقامت دائم از طریق سرمایه گذاری می باشد و به ویزای کارآفرینی پس از تحصیل  Post Studyمعروف است. راه اقدام این مورد نیز به این گونه است که نیاز به ارائه گواهی دارائی معادل ۵۰ هزار پوند شما در حساب انگلیس و مدرک  فارغ التحصیلی از یکی از دانشگاه های انگلستان می باشد.مدت زمان این ویزا  2 ساله بوده و به افراد برای  ایجاد شغل و یا تجارتی فرصت داده می شود. ناگفته نماند برای هموطنان عزیز با توجه به تقاضای بالای این نوع ویزا و شرایط کار در انگلستان در این نوع ویزا با تامل بیشتری اقدام کنند.

ویزای سرمایه گذاری ۲۰۰ هزار پوندی

از امتیازات این ویزا می توان به همراه داشتن خانوداه و تحصیل رایگان فرزندان در انگلیس و همچنین استفاده از بیمه و خدمات درمانی پزشکی رایگان اشاره کرد. ناگفته نماند که روند سرمایه گذاری در این طریق نیز همانند راه قبل یکی می باشد با این تفاورت که در راه برای ویزای سرمایه گذاری شما باید دو پارامتر را دارا باشید یکی مدرک زبان آیلتس 4.5 و پلن سرماگذاری که می خواهید با آن درانگلستان کسب و کار و یا تجارت به راه بیاندازید .ازنکات این ویزا می توان به داشتن این سرمایه در ایران اشاره کرد که می توانید پیرینت حساب سه ماه خود را به سفارت ارائه دهید که به هنگام رفتن به انگلستان به حساب شما در انجا انتقال خواهد یافت و همچنین برای همراهانی که با خود می برید باید به دولت انگلیس ثابت کنید که از هزینه های زندگی ان بر خواهید امد خودتان و همراهانتان را میتوانید تأمین کنید این هزینه اگر خارج از انگلستان باشید مبلغ 1400 پوند برای هر نفر میباشد. نا گفته نماند که برای پلن کاری خود می بایست دو نفر که تابعیت انگلیس را دارند به مدت یک سال در کار خود مشغول کنید. مدت زمان این ویزا به مدت 3 سال و نیم می باشد که در این مدت شما مشغول کار خواهید شد ! که با داشتن رزومه خوب می توانید و قطعا! آن را به اقامت دائم تبدیل نمایید.

ویزای سرمایه گذاری ۱ میلیون پوندی

سرمایه گذاری ۱ میلیون پوندی مثل سرمیاه گذاری های قبلی می باشد و از امتیازت آن بر خوردار می باشید با این تفاوت که مبلغ 750 هزار پوند می بایست در یکی از بانگ های انگلیس بدون حق برداشت به مدت 5 سال بماند و با 250 هزار پوند آن به خرید ملک یا ایجاد کسب و کار اقدام نمایید . هدف دولت انگلیس از این کار جذب افراد متخصص با سرمایه بالا می باشد که پس از گذارندن 5 سال می توانیید برای اقامت دائم اقدام نمایید.

2288