معرفی ۴ دانشگاه برتر دوره لیسانس در کشور استرالیا

استرالیا بیش از ۴۱ دانشگاه در شهرهای مختلف خود دارد که بیشتر این دانشگاه‌ها به صورت دولتی فعالیت می‌کنند. اکثر دانشگاه‌ها رشته‌های متنوعی را برای مقطع لیسانس به دانشجویان ارائه می‌دهند. برخی از دانشگاه‌های محبوب استرالیا که مورد توجه دانشجویان بین‌المللی قرار می‌گیرند عبارت‌اند از :

۱) University of Tasmania:

✅ این دانشگاه یکی از محبوب‌ترین دانشگاه‌های کشور استرالیا است که رشته‌های مختلفی را برای تحصیل به دانشجویان خود ارائه می‌دهد. این دانشگاه شرایط آموزشی مناسبی را در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد.

۲) Charles Darwin University:

✅ این دانشگاه در سال ۲۰۰۳ در استرالیا تاسیس شده است و در زمان کوتاهی توانسته است به یکی از محبوب‌ترین دانشگاه‌های استرالیا تبدیل شود. این دانشگاه رشته‌های متوع و زیادی را برای دوره لیسانس به دانشجویان ارائه می‌دهد.


University of Queensland:

✅ این دانشگاه به عنوان برترین دانشگاه ایالت کوئینزلند معرفی می‌شود. این دانشگاه در سال ۱۹۰۹ در استرالیا تاسیس شده است و دارای دانشکده‌هایی است که هر دانشکده چندین مدرسه در درون خود دارد. این دانشگاه انتخاب مناسبی برای دانشجویان در مقطع تحصیلی لیسانس است. این دانشگاه خدمات آموزشی و اساتید با تجربه‌ای در اختیار دارد.

University of Adelaide:

✅ این دانشگاه دولتی در جنوب کشور استرالیا قرار دارد. این دانشگاه در سال ۱۸۷۴ تاسیس شده است و یکی از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های استرالیا محسوب می‌شود. این دانشگاه برای دانشجویان مقطع لیسانس در استرالیا رشته‌های مختلفی را ارائه می‌دهد.