مشاغل دارای اولویت اکسپرس انتری نیو برانزویک

استان نیو برانزویک مشاغل دارای اولویت خود را برای استریم بازار کار اکسپرس انتری معرفی نموده است. این چهارمین بار از نوامبر 2017 است که استریم بازار کار نیو برانزویک کارگران بخش ارتباطات و فناوری و سایر مشاغل را هدف گرفته است. در لیست به روز رسانی شده 19 شغل و حرفه به چشم می خورد که 9 تا از آنها (که پر رنگ تر از بقیه هستند) مشاغل تازه افزوده شده هستند:

مدیران ارشد – مالی، ارتباطات و سایر خدمات کسب و کار شغل
0013 NOC
مدیران بخش خدمات درمانی و سلامت شغل
0311 NOC
مدیران رستوران شغل
0631 NOC
تحلیلگران سرمایه گذااری و امور مالی شغل
1112 NOC
فعالان حرفه ای بخش منابع انسانی شغل
1121 NOC
دستیاران اداری شغل
1222 NOC
ماموران خرید شغل
1225 NOC
دستیاران اجرایی شغل
1225 NOC
حسابداران شغل
1311 NOC
مشاوران و تحلیلگران سیستم اطلاعات شغل
2171 NOC
تکنیسین های شبکه ی کامپیوتر شغل
2281 NOC
طراحان و مهندسان نرم افزار شغل
2173 NOC
تحلیلگران و مدیران سامانه داده ها شغل
2172 NOC
برنامه نویسان کامپیوتر و توسعه دهندگان رسانه ی تعاملی شغل
2174 NOC
مربیان و دستیاران نونهالان شغل
4214 NOC
مترجمان شغل
5125 NOC
سوپروایزرهای عمده فروشی شغل
6211 NOC
خریداران عمده فروشی و خرده فروشی شغل
6222 NOC
آشپزها شغل
6322 NOC

استریم بازار کار اکسپرس انتری نیو برانزویک به این استان اجازه می دهد تا کاندیدهای واجد شرایط را در سیستم فدرال اکسپرس انتری انتخاب کرده و از آنها برای تقاضا جهت کاندید استانی دعوت کند. کاندیدهای اکسپرس انتری که از طرف نیو برانوزویک کاندید استانی شده اند 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می کنند. کاندیدها باید علاوه بر داشتن سابقه کار در مشاغل فوق، در حال حاضر یکی از معیارهای زیر را هم داشته باشند:

  • در حال حاضر در نیو برانزویک استخدام باشند و یا از یک شرکت نیو برانزویکی پیشنهاد شغلی دریافت کرده باشند که به موجب دسته بندی ملی مشاغل کانادا در رده مهارتی نوع 0 یا سطح مهارتی A ، B است؛
  • یا فرزند، برادر، خواهر، ( همه باید بالای 18 سال باشند) پدر، مادر، خاله، عمه، عمو، دایی، پدربزرگ و مادربزرگ او حد اقل یک سال در نیو برانزویک به عنوان مقیم دائم یا شهروند سکنی داشته باشد
  • با ارائه ی نمره امتحان TEF ، زبان فرانسوی را زبان اول خود اعلام کند

برای اینکه واجد این استریم شوید، باید ابتدا به NBPNP یک EOI (اظهار تمایل) ارائه کنید. NBPNP تنها آندسته از EOI هایی را از آن کاندیدهایی لحاظ می کند که طبق معیارهای دسته ی کارگر ماهر فدرال واجد شرایط هستند و از 100 امتیاز حد اقل 67 امتیاز در معیارهای انتخاب FSWC کسب کرده اند. تمام متقاضیان باید واجد شرایط استریم اکسپرس انتری بازار کار نیو برانزویک هم باشند.