ادامه مطالب

مطالب مرتبط متفرقه متفرقه

مطالب متفرقه

تحصیل در کشور هلند

تحصیل در مقطع لیسانس در کشور هلند

دوره تحصیل در مقطع لیسانس در کشور هلند 3 الی 4 سال به طول می انجامد این نکته حائز اهمیت است که دوره ۴ساله لیسانس به زبان آلمانی تدریس می شود و فرد متقاضی می بایستی مدرک زبان آلمانیB1یاB2را داشته باشد . این موضوع را تاکید می کنیم که در ایران این مدرک را کسب کرده و بعد به کشور هلند مهاجرت تحصیلی کنید زیرا گذراندن دوره ی کالج زبان آلمانی در کشور هلند دوره ای است که در سفارت با این موضوع با مشکل برخورد خواهید کرد اما با داشتن مدرک زبان به راحتی می توانید برای اخذ پذیرش تحصیلی اقدام نمایید.

تحصیل در مقطع فوق لیسانس در کشور هلند

وره کارشناسی ارشد بین ۲-۱سال است. اما معمولا دانشجویان در زمان کوتاه تری به طور مثال یکسال و نیم درسشان را به اتمام می رسانند. بسیاری از افراد وجود دارند که تمایل دارند مقاطع بالاتری را در کشور هلند به علت امکانات بسیار زیاد طی نمایند.

دروس دانشگاهی کشور هلند به دو صورت آلمانی و انگلیسی تدریس میشوند .

متقاضیان به اخذ پذیرش تحصیلی به زبان آلمانی ، می بایست مدارک دال بر تسلط به این زبان را ( در سطح B2)قبل از ورود به دانشگاه کسب نمایند . گفتنی است کشور هلند مجوز یادگیری زبان آلمانی را در کشور هلند به دانشجویان اعطا نمی نماید

مدارک مورد نیاز ویزای تحصیلی در کشور هلند

صل یا ترجمه رسمی مدارک و ریزنمرات دبیرستان، پیش دانشگاهی و دانشگاه

کپی تمام صفحات گذرنامه

توصیه نامه از دو نفر استاد (برای افراد با تحصیلات دانشگاهی) یا recomendation letter

گواهی سابقه کار (در صورت وجود) افرادی که مشغول به کار هستند باید یک نامه کاری و یا افرادی که قبلا مشغول به کار بوده اند حتما باید نامه کاری و سوابق خود را در پرونده درج نمایند.

نمونه کار برای رشته های معماری و هنر. افرادی که در رشته های خاصی مانند هنر و معماری هستند باید نمونه ی کار خود را در پرونده درج کنند.

عکس پاسپورتی

اصل یا کپی تأیید شده مدرک زبان

رزومه

انگیزه نامه

1515