افتتاح حساب بانکی در کشور پرتغال

با توجه به تقاضای روزافزون در کشور برای همکاری با بانک‌های اروپایی، برقراری امکان افتتاح حساب در بانک‌های کشورهایی که عضو اتحادیه‌ی اروپا هستند از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو، نیلگام سفر آلما، با سابقه‌ای درخشان در فعالیت‌های گردشگری و اقامتی، مدتی پیش تصمیم به همکاری با بانک‌های اروپایی جهت افتتاح حساب توسط اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی گرفت. پس از روی کار آمدن دونالد ترامپ به‌عنوان رئیس‌جمهور ایالات‌متحده‌آمریکا، بسیاری از بانک‌های اروپایی از همکاری با اشخاص و شرکت‌های ایرانی خودداری کردند. با وجود محدودیت‌های پیش‌آمده، نیلگام سفر آلما، با همراهی وکلای خود در کشور پرتغال، توانست با دو بانک برجسته‌ی این کشور جهت افتتاح حساب برای ایرانیان به توافق برسد. کشور پرتغال یکی از کشورهای توسعه‌یافته در اتحادیه‌ی اروپاست و با توجه به ضمانت بالای سرمایه‌گذاری و سپرده‌گذاری در این کشور، انتخابی ایده‌آل برای افتتاح حساب بانکی خواهد بود.

ویژگی‌های افتتاح حساب در کشور پرتغال

پرتغال دارای یک نظام بانکی مدرن و کارآمد است که مدیریت نیازهای مالی را تسهیل می‌بخشد. بانک‌های پرتغال مجموعه‌ی وسیعی از حساب‌ها و خدمات متنوع، شامل حساب‌های جاری و پس‌‌انداز، حساب‌های مشترک، و حساب‌های شرکتی، را ارائه می‌دهند. در کنار امکان بانکداری آنلاین، که یکی از ویژگی‌های تمامی حساب‌های بانکی در پرتغال است، مشتریان می‌توانند هم‌زمان با افتتاح حساب از مزایای کارت‌های اعتباری و کارت‌های عابربانک بهره‌مند شوند. همچنین، مشتریان می‌توانند به‌صورت موردی از انواع اعتبارات و تسهیلات موجود استفاده نمایند. در نهایت، لازم به ذکر است که بانک‌ها هیچ‌گونه سقف انتقالی برای این حساب‌ها قائل نیستند.

مزایا و امکانات افتتاح حساب 

 افتتاح حساب بانکی بین‌المللی دائمی در یک کشور عضو اتحادیه‌ی اروپا؛
 افتتاح حساب تحت قوانین و مقررات رسمی کشور پرتغال با امکان بهره‌مندی از ضمانت‌های رسمی و دولتی؛
 افتتاح حساب به نام اشخاص حقیقی و حقوقی؛
 مدیریت کامل حساب توسط شخص یا شرکت ایرانی بدون دخالت شخص ثالث؛
 دریافت کد سوئیفت (یک نوع علامت انحصاری برای شناسایی بانک‌ها که برای انتقال وجه بین بانک‌ها، به‌ویژه انتقال وجه بین‌المللی و ارسال حواله‌ی ارزی استفاده می‌شود) و آی‌بن (ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺣﺴﺎب‌ بانکی ﺑﻴﻦ‌ﺍلمللی) مستقل به‌ نام دارنده‌ی حساب؛
 دریافت کارت‌های اعتباری امریکن اکسپرس، مسترکارت، و ویزاکارت که متصل به حساب بانکی مشتریان هستند؛
 بهره‌مندی از خدمات بانکداری آنلاین به‌صورت کامل؛
 دریافت و انتقال وجه به‌صورت نامحدود؛
 محرمانه بودن تمامی اطلاعات حساب؛
 ضمانت و بیمه‌ی تمامی سپرده‌ها تا سقف ۱۰۰۰۰۰ یورو توسط مراجع پرتغالی و اروپایی؛
 تسهیل مراحل مربوط به امور مهاجرتی به پرتغال و سایر کشورهای اروپایی؛
 کارمزدهای بسیار پائین و مناسب؛
 و مزایا و امکانات متعدد دیگر.

2835