چرا روسیه را انتخاب کنید

مهمترین دلیل انتخاب روسیه برای مطالعات بالاتر، سیستم آموزشی دانشگاهی است که در سطح جهانی شناخته شده است.

🌀این رشته ها دارای رکورد بالایی در رتبه بندی WHO و یونسکو هستند. و دانش آموزان تمام دانش مورد نیاز خود را برای تخصص در موضوعات مربوطه خود به دست خواهند آورد.

🌀برای جذب دانشجویان خارجی و کمک به آنها برای ادامه تحصیل در روسیه، دانشگاه های متعددی کمک هزینه تحصیلی و کمک هزینه تحصیلی 100٪ ارائه می دهند.

🌀روسیه نه تنها درجه هایی را به وجود می آورد که شناخته شده اند، بلکه هزینه تحصیل پزشکی در کشور نسبت به U.K.، USA و دیگر رتبه های برتر رتبه بندی تحصیلی پایین تر است. مطالعه پزشکی در دانشگاه روسی کاملا مقرون به صرفه خواهد بود.

🌀 در اکثر دانشگاه های روسیه مطالعات با زبان روسی انجام می شود، بنابراین داشتن دانش زبان می تواند کمک بزرگی باشد. با این حال، برخی از دوره هایی وجود دارد که آموزش نیز به زبان انگلیسی یا فرانسه ارائه می شود. در 20 تخصص؛ آموزش با زبان انگلیسی انجام می شود.

💠متقاضیان می توانند زبان مورد نظر برای مطالعه را انتخاب کنند(اگر در هنگام درخواست برای دوره ارائه شده باشد.) و پس از فرود در روسیه، باید از طریق یک مصاحبه صلاحیت زبان خود را ثابت کند.

🌀برای دانشجویان بین المللی مطالعه دوره زبان روسی اجباری است.
این دوره در برنامه درسی قرار دارد به عنوان یادگیری زبان روسی، دانشجویان بین المللی برای برقراری ارتباط با همکلاسی های دیگر و افراد خارج از دانشگاه در حالی که در روسیه هستند را آسان می کند.

🌀دولت روسیه همچنین به دانش آموزان بین المللی اجازه می دهد تا کار کنند، اما تنها در صورتی که زمان کافی برای کار در حین تحصیل را داشته باشند.

🌀اگر شما میخواهید در دوران تحصیل در روسیه به صورت نیمه وقت کار کنید، باید بدانید که کارفرما باید دارای مجوز استخدام اتباع خارجی باشد.

🌀بازار کار در روسیه برای دانشجویان بین المللی مانند انگلستان یا ایالات متحده آمریکا و یا حتی کانادا نیست، اما شانس گرفتن کار شایسته در بعضی از صنایع وجود دارد. بنابراین شانس گرفتن شغل کم نیست و بنابراین شما می توانید شانس خود را در آنجا امتحان کنید.

🌀گزینه های احتمالی مشاغل در روسیه چیست؟

صنایع اندکی که در کشور روسیه هستند عبارتند از چوب، فلزات، گاز طبیعی و نفت

تعداد کمی نیز مانند برون سپاری فناوری اطلاعات، بانکداری، فناوری تلفن همراه، فناوری اطلاعات و الکترونیک وجود دارد.

منسوجات و دامداری مکان های ایده آلی برای شاغل بودن نیستند.

شما همچنین ممکن است در سازمان غیردولتی مشغول به کار باشید.

تدریس یک شغل خوب است مثلا تدریس زبان انگلیسی ،که هر کس در روسیه می خواهد در آن مهارت داشته باشد . زبان انگلیسی یک زبان است که بومی ها می خواهند یاد بگیرند؛ زیرا اکثریت کار از طریق آن انجام می شود. بنابراین، TOEFL دارای بازار قوی در کشور است و متقاضیان می توانند این زمینه را نیز در نظر بگیرند.

🌀شما همچنین باید زبان محلی را بدانید، مخصوصا اگر در پایتخت مسکو کار می کنید.

🌀برای کاندیداهای بین المللی که مهارت تحصیلی انگلیسی دارند، ممکن است برای تدریس در روستاها نیز مشغول شوند. اگر شما همان مهارت را دارید، می توانید با خانواده های روسی همکاری کنید تا انگلیسی را برای چند ساعت در هفته آموزش دهید.

شما باید یک CV دقیق را برای شغلی که برای آن تبلیغ شده است ارسال کنید
توصیه نامه یکی از مواردی است، که گاهی اوقات حتی مهمتر از CV است.

🌀زبان هایی که شما بلدید ممکن است برخی از امتیازات اضافی برای شما به دست آورند.
مدارک و تجربه شما نیز بسیار مهم است

🌀برای کمک بیشتر به وب سایت هایی مانند Headhunter، irr.ru و Raborta نگاه کنید.

🌀سازمان های کمی وجود دارند که ممکن است به شما برای کار در روسیه مانند خدمات Kelly Russia، Adecco Russia و Manpower Russia کمک کند .

🌀اگر به اندازه کافی خوش شانسی برای کار در کشور روسیه داشته باشید، حداقل 40 ساعت در هفته کار خواهید کرد. در مورد تعطیلات، در تمام تعطیلات عمومی کشور مانند سال نو، کریسمس روسیه که در 7 ژانویه برگزار می شود، و روز وحدت ملی که در 4 نوامبر جشن گرفته می شود، تعطیل خواهید بود.

🌀مقیمان و ساکنان روسیه 13٪ مالیات از درآمد کل خود را پرداخت میکنند، اما شما باید مالیات 30٪ از آن را پرداخت کنید.

🌀برخی شرکت مانند AIESEC یا IAESTE وجود دارد که شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی میتوانید انتخاب شوند تا برخی از تجربه ها در زمینه های مختلف مانند پزشکی، قانون، روزنامه نگاری، گردشگری و غیره را در قبال مبالغ ناچیز کسب کنید.

🌀همه ویزاها باید از طریق سفارت روسیه یا کنسولگری روسیه تأیید شود. هنگامی که یک شرکت روسی مایل به استخدام کارگران خارجی است، باید مجوز دریافت کند. با این حال این امر برای دانشمندان، هنرمندان و سفیرانی که در روسیه کار می کنند اجباری نیست.

🌀یکی از نگرانی های اصلی بسیاری از والدین، که فرزندان خود را برای تحصیل به کشور خارجی ارسال می کنند، ایمنی فرزندان آنهاست. و به راحتی می توان گفت که روسیه امنیت دانش آموزان بین المللی را در کشور خود تضمین میکند. امنیت خارج از دانشگاه ها و خوابگاه ها توسط سرویس امنیتی دولتی و انتظامی (پلیس) و درون بخش امنیت داخلی دانشگاه مسئول امنیت دانشجویان است. در مجموع، مطالعه در روسیه می تواند یک تجربه شگفت انگیز برای دانش آموزان خارجی باشد.

🌀با مقایسه قیمت متوسط اقلام ضروری در تهران و مسکو به نظر می رسد که وضعیت گرانی کالاها تقریبا نزدیک به یکدیگر است، البته در بیشتر موارد اختلاف قیمت وجود دارد و در مسکو اندکی گران تر است، با این تفاوت که متوسط درآمد در این شهر نسبت به تهران بالاتر است، به عبارتی اگرچه قیمتها نسبتا بالاست اما به همان اندازه نیز درآمد متوسط شهروندان بالاتر است.

🌀از سوی دیگر باید در نظر داشت که اغلب کالاها در روسیه از برندهای معروف جهان هستند و مشتری می داند که با پرداخت پول بیشتر به احتمال زیاد کالایی با کیفیت و با دوام را خریداری می نماید، در حالی که تنوع محصولات بسیار بالاست و افراد کم بضاعت نیز امکان تهیه اقلام ضروری را دارند.

2668