معرفی چند سایت کاریابی در ترکیه

آدرس سایت برخی از شرکت های کاریابی به شرح ذیل است :

شرایط عمومی کار در ترکیه:

ترک ها معمولا بیش از همتایان اروپایی خود یعنی 45 ساعت در هفته کار می کنند. روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت 8:30 تا 17 مشغول به کار می باشند. کارمندان معمولا 14 روز قادر به رفتن به تعطیلات با حقوق می باشند و این میزان نسبت به ساعت های کاری فرد افزایش می یابد، به این دلیل افراد خارجی بسیاری تمایل به کار در کشور ترکیه را دارند. افراد جهت یافتن کار نظری به سایت کاریابی و اداره کار ترکیه می اندازند و لیست کارهای موجود را بررسی می کنند، جالبست بدانید از بسیاری کارها در این لیست نام برده شده است.

در ضمن کارهایی که برای اتباع خارجی و همچنین کارهای پاره وقت یا نیمه وقت یا کار دانشجویی در نظر گرفته می شود بطور مداوم به روز رسانی می شود، که بر اساس خواسته های شخص انتخاب می گردد. بدلیل رقابت بسیار شدید اغلب مشاغل را می توان از طریق جستجوی آنلاین دنبال کرد. راه های دیگری هم جهت یافتن شغل رایج می باشد که شامل تبلیغات روزنامه ها بصورت هفتگی و ماهیانه است. اکثر شرکت ها و کارفرمایان ترکی از شما می خواهند که تسلط به زبان ترکی جهت صحبت کردن و ارتباط را داشته باشید. ترکیه کشوریست با هزینه های زندگی پایین و حداقل دستمزد ماهیانه در کشور ترکیه 1134 لیره که معادل 300 یورو و این دستمزد بطور متوسط ماهی 1671 لیره که معادل 580 یورو می باشد. هزینه زندگی برای یک فرد مجرد در این کشور بطور متوسط ماهی 500 تا 600 دلار است.

متذکر میشوم که به منظور باز کردن حساب بانکی در این کشور شما نیاز به یک شماره مالیاتی دارید و برای دریافت این شماره مالیاتی بایستی پاسپورت، اجازه کار (اجازه کار تمام وقت، اجازه کار نیمه وقت) و اجازه اقامت خود را نشان دهید. در غیر اینصورت به شما اجازه ی باز کردن حساب یورویی یا ارزی را نمی دهند.

2342