ویزا EB-3

ویزای EB-3  یکی از گزینه های دریافت گرین کارت مبتنی بر اشتغال می باشد که اجازه اقامت دائم در ایالات متحده را برای خارجیانی صادر می کند که پیشنهاد اشتغال دائم و تمام وقت را از یکی از کارفرمایان آمریکایی دریافت کرده باشند. شرکت ما با کارفرمایان متعددی در ایالات متحده جهت هماهنگی پیشنهاد اشتغال تنها برای متقاضیان مهاجرت خواهان برخورداری از خدمات حرفه ای ما همکاری می نماید.

احراز شرایط لازم برای ویزای EB-3

ویزای EB-3 برای تمام خارجیان بدون توجه به کشور مبدا یا ملیت آنها می باشد. این ویزا فاقد شرایط موقعیت هم پیمانی، شرایط زبانی، سرمایه گذاری، مهارتی و تحصیلی می باشد. تنها شرط این ویزا آن است که مهاجر باید خواهان پذیرش پیشنهاد اشتغال تمام وقت از کارفرمایانی معتبر آمریکایی بوده و قادر به انجام این کار باشد.

انواع شغلهای موجود

برای آماده سازی افراد با علایق و مهارتهای مختلف با چندین کارفرمای آمریکایی همکاری می کنیم که مشاغل مختلفی برای کارکنان غیرماهر پیشنهاد می کنند. با همکاری با کارفرمایان آمریکایی که شغلهایی بدون نیاز به مهارت یا رشته تخصصی خاصی را پیشنهاد می کنند می توانیم فرصتهای اشتغال پیشنهادی به کارگران مهاجر را به حداکثر برسانیم.

محل شغلهای EB-3

ویزای EB-3 کارفرمای آتی شما را ملزم می کند تا پیش تایید دولت ایالات متحده را برای کاری که شما به محض ورود به ایالات متحده انجام خواهید داد دریافت نماید. بخشی از روند تائید شامل توضیح محل کار تعیین شده برای شغل جدید شما خواهد بود. در نتیجه، زمانی که وارد ایالات متحده می شوید باید در محلی نزدیک به شغل حمایت کننده خود زندگی کنید تا بتوانید در آنجا فعالیت نمایید.

شرایط زمان بندی

اگرچه برنامه ویزای EB-3 از زمانهای گذشته مستلزم انتظار طولانی مدت بوده است اما تغییرات اخیر اعمال شده توسط USCIS منجر به کاهش چشمگیر زمان پردازش لازم از چندین سال به چند ماه شده است. بسیاری از متقاضیان ویزای EB-3 می توانند ظرف مدت 6 تا 9 ماه روند مهاجرتی را طی نموده و به ایالات متحده مهاجرت نمایند. اگر در حال حاضر بعنوان یکی از ساکنین موقت در ایالات متحده سکونت دارید زمان لازم برای انجام این روند کوتاهتر نیز خواهد بود.

هزینه های برنامه به غیر از هزینه های حرفه ای

هزینه تشکیل پرونده: 1،800 دلار- هزینه تشکیل پرونده مهاجرت و شهروندی ایالات متحده

خدمات، سایر هزینه ها: 700 دلار- برای سایر هزینه ها، معاینات پزشکی، واکسیناسیون و عکس

پس از پذیرفتن خدمات ما با استرداد قرارداد امضاء شده و پرسشنامه تکمیل شده، جزئیات نوع، مبلغ و تاریخ هزینه های تشکیل پرونده و سایر هزینه ها برای شما ارسال خواهد شد.

برای استفاده از امکان پرداخت اقساطی قسمت عمده ای از هزینه های حرفه ای، مشتریان ملزم به ایجاد سپرده نزد ما هستند.

برای آغاز روند دریافت گرین کارت، نسخه تکمیل شده پرسشنامه را که شامل نوع و محل کار مورد نظر بر اساس فهرست اشتغالی است که در اختیار شما گذاشته خواهد شد را ارسال نموده، یک نسخه از قرارداد را امضاء نموده، و آنها را به همراه سپرده اولیه که در بالا به آن اشاره شد به ما بازگردانید.

پس از دریافت فرمهای ثبت نام تکمیل شده و کمک به شما در انتخاب موقعیت اشتغال از گزینه هایی که ما در اختیارتان می گذاریم، اقدامات لازم برای انجام موارد ضروری جهت کمک به شما برای دریافت گرین کارت در کوتاهترین زمان ممکن را آغاز خواهیم نمود.

2778