شهرهای معروف آلمان

آلمان یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری جهان و یکی از متنوع‌ترین کشورهای اروپا از نظر ساختار است.
این کشور مملوء از شهرهای پیشرفته‌ی صنعتی، شهرها و روستاهای جذاب و مناطق بیرون شهر پر از کاخ‌های زیبا است که آن را به مقصدی جذاب برای دوستداران فرهنگ و طبیعت و بناهای تاریخی بدل کرده است.
در اینجا به اختصار چهار شهر زیبای آلمان را معرفی خواهیم کرد.
1.
مونیخ مهم‌ترین رقیب برلین از نظر فرهنگ و مناطق دیدنی مونیخ است.
این شهر مرکز استان باواریا و بدون شک سرسبزترین شهر بزرگ آلمان است.
مناظر خیره‌کننده، باغ‌های سرسبز، دریاچه‌ها و کوه‌های زیبا از ویژگی‌های غیرقابل اغماض این شهر است 2.
فرانکفورت فرانکفورت نیز یکی از بزرگترین شهرهای آلمان و مرکز اقتصادی و فرهنگی آن کشور است.
این شهر محل تولد معروف‌ترین نویسنده‌ی آلمانی یعنی گوته و محلی برای دیدن و حس کردن تلفیق زیبایی‌های زندگی سنتی و مدرن است.
3.
هامبورگ برنامه‌ریزی سفر به هامبورگ، دومین شهر بزرگ آلمان تجربه‌ای جذاب است.
بسیاری که این شهر را زیباترین شهر دنیا می‌دانند دلایل خوبی برای این ادعا دارند، شهری که همه‌ جای آن پر از رودخانه و دریاچه است و کانال‌ها و آبراهه‌های پیوسته‌ی آن فرصتی ایده‌آل برای سفر با کشتی کروز و لذت بردن از دریا فراهم می‌آورد.
هامبورگ، شهری که در گذشته مانند یک قصر بود، در سال‌های اخیر به عظمت سال‌های گذشته‌ی خود بازگشسته است و در حال حاضر بزرگترین بندر آلمان و یکی از مراکز اقتصادی آن بشمار می‌رود.
4.
درسدن درسدن که به "فلورانس البه" نیز معروف است، در شرق آلمان قرار دارد و به دلیل داشتن ساختمان‌های تاریخی بسیار که شما را با رویای چند صد سال پیش که این شهر پایتخت پادشاهی آلمان بوده است، محبوب گردشگران است.
این شهر مهم دارای گنجینه‌های تاریخی بسیار با راه پله‌های اشرافی، تراس‌های با دید وسیع، میدان‌های بزرگ که با مجسمه‌های رسمی سینت‌ها و پادشاهان آراسته شده‌اند، رستوران‌های زیبا و مغازه‌های امروزی است.
۶۳ درصد این شهر با درختان و پارک‌های سرسبز آراسته شده است و به همین دلیل این شهر یکی از سرسبزترین شهرهای اروپا بشمار می‌رود.
2363