ثبت شرکت در اتریش

اتباع خارجی در کشور اتریش اجازه هرگونه تاسیس خدمات بازرگانی و معامله را از طریق ثبت شرکت در اتریش و یا راه اندازی کارخانجات خواهند داشت. با وجود اینکه کشور اتریش یکی از بزرگترین اقتصاد های اروپاست
و از بالاترین سطح کیفیت زندگی در دنیا برخوردار است با این حال مطابق قوانین مالیاتی ثبت شرکت در اتریش از سال 2005 نرخ مالیات در این کشور با کشورهای اروپای شرقی مانند مجارستان ، اسلواکی ، لهستان که دارای پرداخت مالیات کمتری هستند نزدیک است.
بسیاری از هزینه های مالیاتی جانبی که بر مشاغل و درآمد افراد که در کشورهای دیگر مرسوم می باشد در کشور اتریش وجود ندارد.
مزایای ثبت شرکت در اتریش
شرکت هایی که سودآوری سالیانه نداشته اند، در صورتی که هزینه های زیادی پرداخت کرده اند، می توانند از مزایای مالی برای تحقیقات به میزان هشت درصد هزینه های صرف شده بهره مند شوند.
مزیت ثبت شرکت در اتریش در مقایسه با کشورهای اروپایی دیگر نحوه پرداخت مالیات آن است. طبق قوانین ثبت شرکت در اتریش مالیات شرکت ها 25 درصد از سود شرکت است. با توجه به کاهش مالیات در کشور اتریش از نرخ 34 درصد به نرخ 25 درصد، این کشور از لحاظ کسب وکار موقعیت بسیار مناسبی برای صاحبان کسب و کار است که مایل هستند حرفه خود را در اروپا توسعه دهند.
در کشور اتریش اجازه ثبت انواع شرکت وجود دارد و رایج ترین ثبت شرکت در اتریش، ثبت شرکت با مسئولیت محدود است.


اساسا برای ثبت شرکت در اتریش می بایست قبل از هرچیزی به نکات زیر دقت کرد (http://www.austria-study.com/) :
1⃣قوانین ثبت شرکت در کشور مربوطه
2⃣مالیات سالانه شرکت های اروپایی
3⃣قوانین استخدام پرسنل
4⃣قوانین مربوط به اخذ اقامت

کشور اتریش یکی از پذیراترین کشورها نسبت به متقاضیان اخذ اقامت است. اولویت کشور اتریش با افرادی است که متمکن هستند و یا صاحبان مشاغل و حرفه و کسانی که مدارج بالای علمی را طی می کنند و یا توانایی ثبت شرکت در اتریش را دارند.
طبق آخرین آمار و شاخص های اعلام شده برای تعیین کیفیت زندگی در شهر های دنیا در سال 2017 شهر وین اولین شهر دنیا به لحاظ کیفیت زندگی تعیین شده است.
با اخذ اقامت اتریش از طریق ثبت شرکت در اتریش از مزایای شهروندی برخوردار می شوید و امکان سفر آزادانه در محدوده کشورهای اروپایی بدون نیاز به ویزا را خواهید داشت.

1477