کار در آفریقای جنوبی

از خواص مهم انتخاب کار در آفریقای جنوبی به عنوان یکی از بهترین گزینه های ویزای کار، اینست که تقریبا به راحتی برای اکثریت افراد مهندس یا متخصص قبل دسترس میباشد.  ارائه ی بهترین خدمات مالی در منطقه ی آفریقا و اینکه دروازه ی اصلی ورود به قاره آفریقا بوده و همچنین ثبات سیاسی آفریقای جنوبی همگی موجب این گزینش شده اند. انگلیسی زبان بودن کشور آفریقای جنوبی و اینکه زبان انگلیسی‌ درتقریبا تمامی مناطقاین کشور محاوره میشود کمک بزرگی‌ به خارجیهای مقیم این کشور نموده است. خبر خوش جهت متقاضیان کار در خارج از کشور اینست که اخذ ویزای کار کشور آفریقای جنوبی بدون نیاز به ارائه ی مدرک IELTSممکن بوده و هر شخصی که حداقل لیسانس و چند سال سابقه کار دارد میتواند به راحتی اقدام خود را شروع نماید.

آفریقای جنوبی با نزدیک به 50 میلیون نفر جمعیت بیست و چهارمین کشور پرجمعیت جهان است. 21% جمعیت آن را سفید پوستان، رنگین پوستان و آسیایی ها و 79% آن را سیاه پوستان تشکیل میدهند. اکثریت آنان از نظر مذهبی پیرو فرقه های مختلف مسیحیت هستند و 15% جمعیت نیز بی دین محسوب میشوند. اقلیت مسلمان آن کشور 1.5 % جمعیت کشور را تشکیل میدهد. زبان رسمی و رایج آن کشور بخصوص در مراکز علمی و آموزشی انگلیسی است و همه مردم به این زبان تسلط دارند زبان دوم بدلیل مستعمره بودن این کشور توسط هلند، زبان هلندی است. اقتصاد و صنعت افریقای جنوبی که با سرعت بسیار بالایی رو به رشد است عمدتاً به صنعت اتومبیل سازی، صنایع ماشینی، نساجی، استخراج معادن، تولید مواد شیمیایی و مواد غذایی، صنایع کشتی سازی و نظایر آن متکی است. از نظر ارتباطات و حمل و نقل کشوری قوی است به نحوی که با داشتن 607 فرودگاه از نظر رتبه در جهان در جایگاه یازدهم با راه آهن 21 هزار کیلومتری در جایگاه چهاردهم و جاده های آن نیز با 362 هزار کیلومتر در رتبه 18 جهان قرار دارند. از نظر زیبایی های طبیعی و مناطق بکر و دیدنی آفریقای جنوبی در زمره بهترین کشورهای دنیا از نظر توریستی میباشد. یکی از دشواریهای داخلی آن عدم امنیت و میزان آلودگی به ایدز در مناطق دور افتاده ی روستایی سیاه پوست نشین که دارای فرهنگ چند همسری هستند و اغلب از طریق انتقال از مادر آلوده به جنین میباشد که که با سیاستهای قوی دولت این کشور و حمایتهای بین المللی این مشکل محصور شده است، لیکن، شهرهایی اصلی آن دارای محیطی کاملا مدرن، تمیز زیبا و مطمئن هستند و مشکل خاصی را ایجاد نمیکنند مگر آنکه خود فرد به دنبال مشکل باشد! آب و هوای آقریقای جنوبی، مخصوصا در مناطق جنوبی آن که به اقیانوس منجمد جنوبی متصل میشود کاملا معتدل و مناسب است.

از مهمترین کشورهای انگلیسی زبانی که تحت حمایت مستقیم قدرت های اقصادی جهان همچون آمریکا و انگلستان فعالیت میکند, کشور آفریقای جنوبی است. لذا اخذ ویزای کار کشور آفریقای جنوبی فرآیندی است تخصصی که فقط افرادی میتوانند این ویزا را برای شما اخذ کنند که آگاهی و اشراف کامل به قوانین مهاجرتی و کاری کشورهای مختلف از جمله کشور آفریقای جنوبی را داشته باشند. در حقیقت ، وجود یک زیربنای اقتصادی پیشرفته در کنار یک بازار بین المللی در حال ظهور در کشوری همچونآفریقای جنوبی موجب تشکیل فضایی قوی جهت رشد ایده های تجاری و نیز کارآفرینی و البته محیطی جوان با ظرفیت های بالای سرمایه گذاری شده است. بنابراین زندگی و کار در آفریقای جنوبی فرصتی طلایی برای مهندسین، حتی دانشجویان و نیز جامعه ای کارآفرینی ایجاد می کند. کشور آفریقای جنوبی با توجه به بهره مندی از امکانات بهداشتی، آموزشی، ورزشی و تفریحی پیشرفته، همچنین با هزینه های پایین زندگی و سهولت دسترسی به کشورهای تراز اول، شیوه ای جذاب و مدرن از زندگی مهاجرین به این کشور را در معرض نمایش گذشته است

از اصلی ترین مزایای کشور آفریقای جنوبی که این کشور را از دید متقاضیان مهاجرت کاری برای کار از بهترین گزینه ها قرار داده است، دستیابی به بهترین خدمات مالی درسطح قاره آفریقا، دروازه ورود به قاره آفریقا، ثبات سیاسی و البته انگلیسی زبان بودن کشور آفریقای جنوبی میباشد. زبان انگلیسی‌ در تمامی مناطق آفریقای جنوبی محاوره میشود و این کمک بزرگی‌ به خارجیهای مقیم این کشور است. نکته ی حائض اهمیت این است که آیلتس جزء مدارک مورد نیاز برای ویزای کار آفریقای جنوبی نیست و این کمک بزرگی‌ به روال دریافت ویزا می‌کند. اگرچه دانستن سطح مورد نیاز زبان، کاملا توصیه میشود

مدارک کلی مورد نیاز جهت اخذ ویزای کار برای آفریقای جنوبی:

1. شناسنامه ی متقاضی

2. پاسپورت متقاضی

3. کلیه مدارک تحصیلی شامل (مدرک دکترا و ریز نمرات ،مدرک فوق لیسانس و ریز نمرات ،مدرک لیسانس و ریز نمرات )

4. رزومه معتبر

5. مدرک عدم سو پیشینه متقاضی

6. نامه اشتغال به کار (لازم به ذکر است برای ترجمه اشتغال به کار در بسیاری از مواقع احتیاج به اساسنامه شرکت ،دفترچه بیمه، سابقه ی بیمه و .... می باشد )

7. سند ازدواج یا سند طلاق (در صورت وجود)

8. مدارک شناسایی شامل پاسپورت و شناسنامه همراهان.

9. پرینت موجودی حساب ۱ ماهه

1426