ادامه مطالب

مطالب مرتبط ویزا کانادا

مطالب کانادا

سریعترین برنامه کارآفرینی کدام است

همانطور که اطلاع دارید برنامه های کارآفرینی به دو دسته کلی تقسیم می شوند:

1⃣ یا از ابتدا دارای اقامت دائم هستند که این شکل برنامه ها در حال کمرنگ شدن بوده و اکثر استان ها در حال تبدیل از این نوع اقامت به حالت دوم که در پایین توضیح داده می‌شود میباشند.

2⃣ یا دارای ویزای کار هستند. یعنی از ابتدا به جای اقامت دائم به شما ویزای کار داده شده و فرصتی در اختیار شما قرار داده می شود تا در استان مورد نظر ایجاد شغل نموده و سپس اقامت دائم خود را دریافت نمایید.

💢 در مورد محاسن و معایب هر دو روش قبلا توضیحات داده شده اما برای دوستانی که سرعت کار برایشان اهمیت ویژه ای دارد قطعاً برنامه های نوع دوم یعنی ویزای کار بسیار سریعتر از برنامه های گروه اول یعنی اقامت دائم هستند.
💢 کارآفرینی های دارای اقامت دائم بعید است کمتر از ۲ یا ۳ سال به نتیجه برسند. اما برنامه های دارای اقامت کاری یا "ورک پرمیت" را می‌توان کمتر از هفت یا هشت ماه به نتیجه رساند.
💢 نتیجه مذکور اخذ اجازه کار یعنی ورک پرمیت خواهد بود و این پروسه چنانچه با سرمایه گذاری در استان مورد نظر همراه شود می‌تواند به راحتی به اقامت دائم منجر گردد.

💢⭕️💢 با توجه به گران شدن قیمت دلار قطعا این برنامه ها بسیار مقرون به صرفه تر خواهند بود. زیرا دیگر نیازی به پرداخت ودیعه نداشته و عملا کنترل دارایی و سرمایه شما دست خودتان است.

⁉️ و اما ما کدام برنامه‌های کارآفرینی را توصیه می کنیم و چرا؟

💠 به طور کلی دو استان کانادا دارای برنامه های بسیار منظم تر و بهتری نسبت به سایر استان ها هستند:

🌐 استان ساسکاچوان

⭕️ این استان با دارا بودن برنامه‌های مهاجرتی متنوع مانند نیروی متخصص، کشاورزان و دامداران و همچنین کارآفرینی یکی از بهترین استان ها برای مهاجرت می باشد.
⭕️ به زودی اطلاعات کاملی راجع به برنامه کارآفرینی این استان در کانال قرار داده خواهد شد.
⭕️ چنانچه شرایط شما برای این برنامه مناسب باشد میتوان در مدت کمتر از ۷ یا ۸ ماه ویزای کار را برای کل خانواده دریافت کرده و عملا پروسه مهاجرت و زندگی شما در کانادا شروع میشود.
⭕️ در این پروسه پس از اخذ اجازه کار یا همان ورک پرمیت برای خود و همسر خود میتوانید از سایر امتیازات مانند تحصیل رایگان برای فرزندان نیز بهره مند شوید.

🌐 استان منیتوبا

❇️ در گذشته یکی از پرطرفدارترین برنامه های کارآفرینی برنامه استان منیتوبا بود که پس از تبدیل شدن آن از حالت اقامت دائم به اجازه کار و پس از وقفه ای نسبتا طولانی چندی پیش بازگشایی شد و با استقبال بسیار زیادی نیز مواجه گردید.
❇️ در این برنامه نیز شما از ابتدا اقامت دائم ندارید و بلکه با داشتن اجازه کار و ایجاد بیزینس مورد نظر در این استان می توانید به راحتی اقامت خود را دریافت نمایید.

❇️ این برنامه نیز بسیار سریع بوده و کمتر از شش یا هفت ماه به نتیجه می رسد.

تاکید می کنم منظور ما از نتیجه، اخذ اجازه کار است. پس از گرفتن اجازه کار باید بیزینس قید شده در بیزینس پلن را با در نظر گرفتن حداقل مبلغ سرمایه گذاری در این استان ها ایجاد نمود و سپس اقامت خود را دریافت کرد.