مناطق دیدنی مالزی2

کریستال ماسک مسجد کریستال: این معبد که در ایالت کوالا ترِنگانو واقع شده، به دلیل شدت عظمت و همینطور منحصر به فرد بودنش به عنوان مکانی مجذوب کننده و فوق العاده نفس گیر شناخته می شود.
این بنا از فولاد، شیشه و کریستال ساخته شده و به همین دلیل چهره ای بسیار نفیس و مدرن دارد.
شهر بوکیت تینگی: این شهر کوچک در فاصله ای کوتاه در مجاورت تپه جِنتینگ هایلند قرار گرفته و به همین دلیل یکی از توقفگاه های مشهور گردشگرانی است که به این منطقه تفریحی عظیمت کرده و یا از آن باز می گردند.
این شهر کوچک به داشتن خانه هایی به سبک معماری خانه های اروپایی شهرت بسیاری دارد و به ویژه که آن را به شهر مشهور و زیبای کولمار در کشور فرانسه تشبیه می کنند.
منطقه کامِرون هایلند: جایی در میان کوهستان ها، منطقه زیبای کامِرون هایلَند به عنوان جواهری در کشور مالزی قرار گرفته است.
این منطقه شامل زمین های کشاورزی پهناور چای و به ویژه گیاهانی است که در معرض انقراض بوده و در عین حال رنگ بندی برجسته و رایحه های خوش بویی را به معرض نمایش می گذارند.
بازدید کنندگان می توانند خود را از طریق پیاده روی به این محل برسانند.
همچنین هتل های متعددی در این ناحیه وجود دارد که گردشگران را اسکان داده و از آنها پذیرایی خواهند کرد.
جزایر پِرهِنتیان: گروهی از جزایر این منطقه دارای سواحل شنی سفید رنگ بکر، آب هایی به زلالی اشک چشم و آب و هوایی ملایم و معتدل هستند.
به دلیل زندگی غنی جانوران دریایی و همینطور چشم اندازی با دید بسیار وسیع، این منطقه در میان غواصان و شناگران ماهر، شهرت بسیاری دارد.
کایاک سواری و کوه پیمایی در میان جنگل های این جزایر از جمله فعالیت های ورزشی مورد علاقه افراد بوده و سپری کردن زمان و استراحت در کنار ساحل هم از جمله تفریح های آن می باشد.

مطالب مرتبط مالزی #مالزی #مسجدکریستال #شهربوکیت_تینگی #منطقه_کامرون #جزایرپرهنتیان #ویزای_مالزی
2423