ویزای تحصیلی هلند

اغلب دانشگاه های کشور هلند مورد تایید وزارت علوم و تحقیقات ایران می باشند و از لحاظ رنکینگ جهانی در جایگاه بسیار خوبی قرار دارند.
در کشور هلند هم زمان با تحصیل به دانشجویان اجازه کار هم داده می شود و سالانه در 2 نوبت استارت ترم های تحصیلی است.
ترم سپتامبر و ترم ژانویه .
که البته ممکن است جهت تحصیل در بعضی رشته ها فقط امکان ورود در ترم سپتامبر موجود باشد .
تحصیل در مقطع کارشناسی در کشور هلند(اخذ ویزای تحصیلی کشور هلند-مهاجرت به هلند از طریق تحصیل) تحصیل در کشور هلند در مقطع کارشناسی امکان تحصیل برای دانشجویان اینترنشنال را فراهم کرده تا علاقه مندان به ادامه تحصیل در هلند بتوانند از بهترین شرایط تحصیلی برخوردار گردند .
شهریه دانشگاه های کشور هلند دانشجویان متقاضی تحصیل در هلند می بایست تمکن مالی کافی برای پرداخت هزینه های تحصیل در دانشگاههای هلند را داشته باشند ، این هزینه ها تقریبآ در حدود هشت تا ده هزار یورو در سال می باشد .
هزینه زندگی هزینه های زندگی در هلند برای دانشجویان مشغول به تحصیل در هلند نیز در حدود سالیانه نه تا ده هزار یورو می باشد .
که البته شخص متقاضی اخذ ویزای تحصیلی هلند می بایست تمکن مالی خود را قبل از درخواست ویزای تحصیلی هلند به سفارت نشان دهد .
مبنی بر اینکه کلیه هزینه تحصیل و زندگی یکسال خود را در هلند به صورت یکجا در حساب بانکی خود آماده دارند .
مدارک مورد نیاز برای تحصیل در مقطع کارشناسی در هلند : 1- داشتن مدرک زبان انگلیسی آیلتس 6 آکادمیک 2- مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی تحصیل در مقع کارشناسی ارشد در کشور هلند ( اخذ ویزای تحصیلی هلند ) کسانی که مدرک کارشناسی از دانشگاههای معتبر ایران دارند می توانند برای ارتقای مدرک تحصیلی خود در یکی از بهترین دانشگاه های کشور هلند اقدام کنند و در مقطع کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل شوند.
دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد اجازۀ بیست ساعت کار در هفته را خواهد داشت .
2102