اجاره خودرو در مالزی

رانندگی در کوالالامپور به دلیل داشتن جاده ها و بزرگراه های مناسب بسیار آسان است بخصوص اگر قصد دارید در خارج از پایتخت مالزی سفر کنید. اجاره خودرو بسیار آسان است مثلا می توانید به صورت آنلاین برای خود یک خودرو رزرو نماید و یا اینکه هنگامی که شما وارد فرودگاه بین المللی کوالالامپور میشیود به باجه اجاره خودرو مراجعه نمایید. تمام آن چیزی که نیاز دارید فقط یک مدرک گواهینامه رانندگی، کارت اعتباری، و بیمه نامه سفر می باشد. اگر که تنها باشید، و یا زیر 21 سال سن داشته باشید و یا ترجیح دهید به هنگام رانندگی یک راهنمای مجرب داشته باشید، برخی شرکت ها خودرو را با راننده اجاره می دهند. تمامی ماشین ها دارای یک باک پر بنزین هستند و و شما نیز باید آن ها را با باک پر بنزین برگردانید. جایگاه های پمپ بنزین در کوالالامپور به راحتی یافت می شوند و Petron، Shell، Petronas و Caltex از معروف ترین برند ها در کوالالامپور می باشند. از آنجایی که قیمت ها هفته به هفته متفاوت می باشد اکثر شرکت های اجاره دهنده خودرو از بزنین RON95 استفاده می کنند که حدودا لیتری 3رینگیت می باشد.

هزینه های اجاره خودرو
هزینه های اجاره خودرو در کوالالامپور مالزی رزرو آنلاین خودرو عموما ارزان ترین روش برای اجاره خودرو می باشد بویژه اگر شما برای 7 روز متوالی خودرو را رزرو نمایید. برخی از معروف ترین مدل های خودرو در کوالالامپور شامل برندهای معروف بین المللی نظیر نیسان، هوندا و تویوتا می باشد. اما اگر شما قصد سفری با هیزنه های کم تر دارید گزینه های ارزان قیمت تری نظیر پرودوآ و پروتون نیز در اختیارتان می باشد. هزینه اجاره روزانه از 160 رینگیت شروع شده و اجاره هفتگی 1000رینگیت به بالا می باشد. توجه داشته باشید که هزینه های اجاره خودرو که در وبسایت ها درج شده است شامل 6% مالیات برارزش افزوده نیستند. جهت دریافت تاییدیه به هنگام تحویل خودرو مطمئن باشید که همان کارت اعتباری به هنگام رزرو به همراهتان باشد.

محل تحویل خودروی

محل تحویل خودروی اجاره ای در کوالالامپور بسیاری از شرکت ها، خودرو را در فرودگاه بین المللی کوالالامپور، مرکز شهر کوالالامپور، کی ال سنترال، و یا در یکی از شعب خود تحویل می دهند. برخی شرکت ها به منظور آسایش هرچه بیشتر شما، خودرو را با یک قرار قبلی در هتل شما تحویل می دهند که نماینده شرکت در لابی هتل با شما ملاقات کرده و کلیدها را تحویل می دهد. قبل از تحویل خودرو به طور کامل بدنه را چک نمایید تا اگر خط و خش و یا فرورفتگی در بدنه باشد آن را ببینید و همچنین تصاویر کافی از خودرو بگیرید زیرا برای هرنوع آسیبی که به خودرو وارد شود باید خسارت آن را پرداخت نمایید.